3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții. Plasările determină achiziția

Interesul românilor în campaniile promoționale a crescut în ultimii ani, iar mecanica și felul în care acestea sunt comunicate impactează achiziția și loialitatea față de brand, relevă un studiu realizat de Highlight Agency cu sprijinul Reveal Marketing Research.  Într-un context dominat de preocupări financiare, fiecare industrie resimte schimbări constante în comportamentul de consum, lucru care […]

Feb 20, 2025 - 17:01
 0  2
3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții. Plasările determină achiziția

grocery, shopping, supermarketInteresul românilor în campaniile promoționale a crescut în ultimii ani, iar mecanica și felul în care acestea sunt comunicate impactează achiziția și loialitatea față de brand, relevă un studiu realizat de Highlight Agency cu sprijinul Reveal Marketing Research.  Într-un context dominat de preocupări financiare, fiecare industrie resimte schimbări constante în comportamentul de consum, lucru care […]

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow