75% dintre părinți consideră prețul mai important decât brandul în cazul produselor necesare pentru începerea anului școlar
Studiu Deloitte Părinții iau în calcul variante de optimizare a bugetului alocat cumpărăturilor pentru începerea anului școlar, astfel că 75% (față de 67% în 2024) spun că vor schimba brandul cu unul mai ieftin dacă cel dorit devine scump, 65% vor cumpăra de la magazine mai accesibile în locul celor preferate, iar 51% vor alege […] Articolul 75% dintre părinți consideră prețul mai important decât brandul în cazul produselor necesare pentru începerea anului școlar a fost publicat prima dată în Curierul National.

Studiu Deloitte Părinții iau în calcul variante de optimizare a bugetului alocat cumpărăturilor pentru începerea anului școlar, astfel că 75% (față de 67% în 2024) spun că vor schimba brandul cu unul mai ieftin dacă cel dorit devine scump, 65% vor cumpăra de la magazine mai accesibile în locul celor preferate, iar 51% vor alege […]
Articolul 75% dintre părinți consideră prețul mai important decât brandul în cazul produselor necesare pentru începerea anului școlar a fost publicat prima dată în Curierul National.
Care este reacția ta?