75% dintre părinți consideră prețul mai important decât brandul în cazul produselor necesare pentru începerea anului școlar

Studiu Deloitte Părinții iau în calcul variante de optimizare a bugetului alocat cumpărăturilor pentru începerea anului școlar, astfel că 75% (față de 67% în 2024) spun că vor schimba brandul cu unul mai ieftin dacă cel dorit devine scump, 65% vor cumpăra de la magazine mai accesibile în locul celor preferate, iar 51% vor alege […] Articolul 75% dintre părinți consideră prețul mai important decât brandul în cazul produselor necesare pentru începerea anului școlar a fost publicat prima dată în Curierul National.

Aug 27, 2025 - 14:30
 0  2
75% dintre părinți consideră prețul mai important decât brandul în cazul produselor necesare pentru începerea anului școlar

Studiu Deloitte Părinții iau în calcul variante de optimizare a bugetului alocat cumpărăturilor pentru începerea anului școlar, astfel că 75% (față de 67% în 2024) spun că vor schimba brandul cu unul mai ieftin dacă cel dorit devine scump, 65% vor cumpăra de la magazine mai accesibile în locul celor preferate, iar 51% vor alege […]

Articolul 75% dintre părinți consideră prețul mai important decât brandul în cazul produselor necesare pentru începerea anului școlar a fost publicat prima dată în Curierul National.

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow