Analiză Footprints AI: 2025 este Anul Retail Media
*Cele mai recente date despre obiceiurile de consum ale românilor vor fi dezvăluite la primul summit din CEE dedicat Retail Media, oferind liderilor din retail şi marketing un avantaj competitiv în noua eră a strategiei omnichannel * În 2025, brandurile adoptă retail media omnichannel pentru a targeta consumatorii pe tot parcursul procesului de cumpărare şi a atribui impactul în vânzări în timp real, la nivel de magazin şi segment de clienţi * Software-ul Footprints AI le oferă retailerilor o imagine detaliată prin care pot identifica vârfurile sezoniere, tendinţele emergente din diferite categorii de produse, preferinţele regionale şi obiceiurile săptămânale de cumpărare, luând decizii informate şi optimizând strategiile de marketing în timp real * Retail Media Summit 2025 aduce împreună lideri globali şi locali pentru a dezbate viitorul retailului într-un mediu digitalizat şi orientat spre personalizare Anul 2025 aduce o schimbare semnificativă pentru retaileri şi branduri, trecând de la metodele tradiţionale de marketing la strategii avansate de retail media omnichannel.

Care este reacția ta?






