Anunț major de la Engie pentru cei peste 2 milioane de clienți. Cum pot evita facturile umflate. Ce se schimbă din iunie

Engie, al doilea cel mai mare furnizor de gaze naturale din România, face un anunț important pentru cei peste 2 milioane de clienți. Schimbare majoră din iunie.

Apr 25, 2025 - 10:00
 0  1
Anunț major de la Engie pentru cei peste 2 milioane de clienți. Cum pot evita facturile umflate. Ce se schimbă din iunie

Vine un anunț major de la compania Engie pentru cei peste 2 milioane de clienți din România. Cum pot evita aceștia facturile umflate. Ce se schimbă din iunie 2025.

Engie face un anunț important pentru toți clienți din România. Ce se schimbă din iunie 2025

În acest moment, Engie România, este unul dintre cei mai mari furnizor de gaze naturale pentru populație. Peste mai puțin de două luni, compania anunță că o schimbare importantă intră în vigoare. Aceasta vizează modul de comunicare cu clienții.

Din luna iunie a acestui an, notificarea cu perioada de transmitere a indexului autocitit nu va mai fi transmisă prin e-mail, ci exclusiv în aplicația mobilă MyENGIE.

”Ne preocupă calitatea interacțiunilor tale cu noi și facem constant eforturi în dezvoltarea soluțiilor digitale care îți oferă acces rapid, într-un singur loc, la toate funcționalitățile importante, fără să îți aglomerăm inboxul.

Astfel, începând din iunie 2025, nu vei mai primi mesajul pentru transmiterea lunară a indexului autocitit prin e-mail, dar îl vei putea vizualiza în aplicația MyENGIE”, arată compania într-o notificare trimisă clienților pe e-mail.

Această transmitere de către clienți a indexului autocitit permite calcularea exactă a consumului de gaze. Sunt evitate astfel facturile estimate și diferențele mari la regularizare.

Grație noului serviciu, este calculat consumul efectiv înregistrat de contor, ca diferență între indexul nou și indexul precedent. Consumul se va regăsi în următoarea factură. ”Astfel plătești mereu cât consumi, eviți plățile în avans sau facturile mari de regularizare”, dau asigurări cei de la Engie, conform Economica.net.

Ce se întâmplă dacă un client nu va putea transmite indexul în perioada alocată

E important de spus că, pentru a beneficia de această facilitate, fiecare client trebuie să instaleze aplicația și să activeze opțiunea de notificări din setările telefonului mobil, în secțiunea Notificări.

Astfel, Engie se asigură că toți utilizatorii vor fi la curent cu perioadele de raportare, contribuind la o administrare corectă și eficientă a consumului de energie.

Dacă un cetățean, client Engie, nu va putea transmite indexul în perioada alocată, consumul său va fi estimat pe baza convenției de consum. Periodic, operatorul distribuție citește indexul. Apoi, diferențele dintre consumul real și cel facturat vor fi corectate printr-o factură de regularizare, mai arată compania.

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow