Apetitul de negociere al băncilor cu consumatorii în cadrul CSALB a crescut de 23 de ori între 2016 şi 2024
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB) transmite că băncile au acceptat în 2024 să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, ca urmare a solicitărilor acestora, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Comparativ cu primul an în care au avut loc negocieri între consumatori şi bănci, în 2016, anul trecut s-a înregistrat o creştere de 23 de ori a disponibilităţii băncilor de a colabora cu conciliatorii CSALB pentru a găsi soluţii la problemele semnalate de consumatorii de servicii financiar-bancare.
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB) transmite că băncile au acceptat în 2024 să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, ca urmare a solicitărilor acestora, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Comparativ cu primul an în care au avut loc negocieri între consumatori şi bănci, în 2016, anul trecut s-a înregistrat o creştere de 23 de ori a disponibilităţii băncilor de a colabora cu conciliatorii CSALB pentru a găsi soluţii la problemele semnalate de consumatorii de servicii financiar-bancare.