Austria – România 2-1 a rupt audiențele! Unul din trei români s-a uitat la meciul din preliminariile CM 2026

Partida de la Viena dintre Austria și România, pierdută de „tricolori” cu scorul de 1-2, a fost cel mai urmărit program TV, sâmbătă, 7 iunie

Jun 9, 2025 - 08:30
 0  0
Austria – România 2-1 a rupt audiențele! Unul din trei români s-a uitat la meciul din preliminariile CM 2026

Audiențele au sărit în aer la Austria – România 2-1. Deși „tricolorii” au pierdut pentru a doua oară în preliminariile lui CM 2026, românii au stat în fața televizoarelor în speranța unui rezultat bun din partea națioanlei.

Austria – România 2-1, audiențe de top la TV

Naționala României și-a diminuat considerabil șansele de a se califica direct la Campionatul Mondial din 2026. După trei partide, „tricolorii” au doar trei puncte, pe care le-au obținut din victoria cu San Marino (5-1). În prezent, prima noastră reprezentativă a pierdut cu Bosnia & Herțegovina (0-1) și cu Austria (1-2).

În ciuda acestui start ratat de campanie, românii nu s-au dezis de selecționata lui Mircea Lucescu și au stat în fața televizoarelor pentru a urmări partida cu Austria. Duelul de la Viena a fost urmărit pe Antena 1 de peste 2 milioane de telespectatori, conform paginademedia.ro. 

Antena 1 a fost pe intervalul meciului cel mai urmărit post de televiziune din țară, la distanţă de locurile următoare. Indiferent că vorbim de audienţa din ţară sau de la oraşe, de notat cota de piaţă: peste 30%. Cu alte cuvinte, unul din trei români care se uita la televizor urmărea Austria – România.

În minutul de maximă audienţă, de la ora ora 22:28, aproape 2.2 milioane de telespectatori trăiau speranţa unei victorii, alături de tricolori!” – Antena 1

La nivelul întregii ţări, meciul de fotbal Austria – România a fost urmărit, în fiecare minut, de 1,7 milioane de români, cu vârfuri de peste două milioane. Cota de piaţă: 31%. Pro TV a fost pe poziţia secundă, cu o medie în jur de 700.000 de telespectatori pe intervalul confruntării. Kanal D, România TV şi Happy Channel au mai fost în top 5, la distanță considerabilă.

Sâmbătă seara, aproape un milion de telespectatori de la oraşe s-au uitat la confruntarea selecționatei antrenate de Mircea Lucescu cu Austria. Şi în mediul urban, distanţa faţă de locurile următoare a fost mare: a doua clasată, Pro TV, a avut audienţe de aproape trei ori mai mici.

Pe publicul comercial, adică 21-54 de ani urban este de notat cota de piaţă a meciului: aproape 40%. Atât a fost „felia” din totalul audienţei obţinută de meciul de pe Antena 1. În cifre absolute: cam 400.000 de telespectatori la Antena 1 şi în jur de 150.000 la Pro TV. Celelalte televiziuni din topul comercial abia dacă ajung la 50.000 de persoane pe acest segment.

Ce a fost pe intervalul meciului (21:45-23:50) la celelalte posturi TV

  • Pro TV – filmele Regatul cerului şi Treisprezece vieţi
  • Kanal D – Tempting Fortune România, cu Zoli Toth şi filmul Cum să fii amantu’ la femei
  • Happy Channel – serialele turceşti Suleyman Magnificul şi Agenţia de talente şi sentimente

„Tricolorii” au speranțe mici să ajungă direct la World Cup 2026

România are șanse infime să mai câștige Grupa I, ceea ce i-ar asigura calificarea directă la Cupa Mondială de anul viitor. Naționala noastră e pe locul 2, cu 3 puncte, după liderul Bosnia & Herțegovina, care are maximum de puncte după primele trei etape.

Pe următoarele poziții se află Cipru și Austria, cu câte trei puncte, doar că adversara nostră de aseară are două meciuri în minus jucate. Pe ultimul loc în grupă se află San Marino, cu zero puncte. Următorul duel al „tricolorilor” va fi pe Arena Națională, marți, 10 iunie, ora 21:45, cu Cipru.

  • 1,29 este cota Superbet pentru „1 solist” la România – Cipru din preliminariile CM 2026

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow