Campionii încrederii în România. Rezultate și provocări pentru branduri în era post-adevărului
Kantar România a lansat, în cadrul evenimentului dedicat clienților “Factorul Încredere – Cum traversează brandurile puternice vremurile incerte”, topul celor 20 de branduri care au reușit să inspire cea mai mare încredere consumatorilor români, pe baza analizei a 162 de mărci din 12 sectoare*. Într-o perioadă marcată de incertitudine și scepticism, încrederea devine elementul esențial […] Articolul Campionii încrederii în România. Rezultate și provocări pentru branduri în era post-adevărului a fost publicat prima dată în Curierul National.


Kantar România a lansat, în cadrul evenimentului dedicat clienților “Factorul Încredere – Cum traversează brandurile puternice vremurile incerte”, topul celor 20 de branduri care au reușit să inspire cea mai mare încredere consumatorilor români, pe baza analizei a 162 de mărci din 12 sectoare*. Într-o perioadă marcată de incertitudine și scepticism, încrederea devine elementul esențial […]
Articolul Campionii încrederii în România. Rezultate și provocări pentru branduri în era post-adevărului a fost publicat prima dată în Curierul National.
Care este reacția ta?






