Campionii încrederii în România. Rezultate și provocări pentru branduri în era post-adevărului

Kantar România a lansat, în cadrul evenimentului dedicat clienților “Factorul Încredere – Cum traversează brandurile puternice vremurile incerte”, topul celor 20 de branduri care au reușit să inspire cea mai mare încredere consumatorilor români, pe baza analizei a 162 de mărci din 12 sectoare*. Într-o perioadă marcată de incertitudine și scepticism, încrederea devine elementul esențial […] Articolul Campionii încrederii în România. Rezultate și provocări pentru branduri în era post-adevărului a fost publicat prima dată în Curierul National.

Apr 9, 2025 - 19:30
 0  1
Campionii încrederii în România. Rezultate și provocări pentru branduri în era post-adevărului

Kantar România a lansat, în cadrul evenimentului dedicat clienților “Factorul Încredere – Cum traversează brandurile puternice vremurile incerte”, topul celor 20 de branduri care au reușit să inspire cea mai mare încredere consumatorilor români, pe baza analizei a 162 de mărci din 12 sectoare*. Într-o perioadă marcată de incertitudine și scepticism, încrederea devine elementul esențial […]

Articolul Campionii încrederii în România. Rezultate și provocări pentru branduri în era post-adevărului a fost publicat prima dată în Curierul National.

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow