Carrefour își reorganizează portofoliul internațional. Din ce țări ar putea să-și vândă operațiunile?
Carrefour accelerează curățarea portofoliului său internațional: operațiunile din Polonia sunt de vânzare, în timp ce se fac explorări pentru cele din Argentina. Directorul general, Alexandre Bompard, dorește să se concentreze pe trei piețe principale: Franța, Spania și Brazilia, scrie RetailDetail.eu. Carrefour s-a internaționalizat rapid la sfârșitul anilor ’90, dar acum revine asupra acestei decizii. Profitabilitatea […]
Carrefour accelerează curățarea portofoliului său internațional: operațiunile din Polonia sunt de vânzare, în timp ce se fac explorări pentru cele din Argentina. Directorul general, Alexandre Bompard, dorește să se concentreze pe trei piețe principale: Franța, Spania și Brazilia, scrie RetailDetail.eu. Carrefour s-a internaționalizat rapid la sfârșitul anilor ’90, dar acum revine asupra acestei decizii. Profitabilitatea […]
Care este reacția ta?