Carrefour România îşi extinde e-commerce: 350 de magazine disponibile online

Carrefour a mizat pe investiţiile în dezvoltarea segmentului de e-commerce în 2025, aducând doi noi parteneri importanţi în ecosistemul său online - Bolt Food şi Trendyol, conform unui comunicat de presă remis redacţiei, de la care relatăm cele ce urmează. Totodată, retailerul omnicanal şi-a consolidat poziţia de lider în e-grocery, având aproximativ 25% din cota de piaţă, odată cu extinderea accelerată a parteneriatelor pentru a include aproximativ 350 de magazine Carrefour în platformele online, dar şi prin creşterea accesului clienţilor la un portofoliu larg de produse.

Dec 15, 2025 - 18:30
 0  0
Carrefour România îşi extinde e-commerce: 350 de magazine disponibile online
Carrefour a mizat pe investiţiile în dezvoltarea segmentului de e-commerce în 2025, aducând doi noi parteneri importanţi în ecosistemul său online - Bolt Food şi Trendyol, conform unui comunicat de presă remis redacţiei, de la care relatăm cele ce urmează. Totodată, retailerul omnicanal şi-a consolidat poziţia de lider în e-grocery, având aproximativ 25% din cota de piaţă, odată cu extinderea accelerată a parteneriatelor pentru a include aproximativ 350 de magazine Carrefour în platformele online, dar şi prin creşterea accesului clienţilor la un portofoliu larg de produse.

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow