Cine deține, de fapt, supermarketurile Froo care au acaparat România. E mereu coadă în magazine pentru că au oferte, promoții și prețuri bune. Retailerul a venit cu produse noi și de calitate și amenință supremația Mega Image, Lidl sau Kaufland
Care este proprietarul magazinelor Froo ce au ajuns în România. Au alimente bune și de calitate și se luptă cu Mega Image, Lidl sau Kaufland.
:format(jpeg):quality(80)/wp-content/uploads/2025/06/froo-magazin-din-romania.jpg?#)
Tu știi cine deține, de fapt, supermarketurile Froo care au acaparat România în ultima vreme? E mereu coadă în locațiile din țară pentru că au oferte, promoții și prețuri excelent de bune. Retailerul propune produse noi și de calitate. În prezent, amenință supremația Mega Image, Lidl sau Kaufland.
Cine deține supermarketurile Froo din România
Froo este un magazin care a început să fie observat tot mai des în ultima perioadă. Clienții le adoră pentru că sunt aproape de casă și au alimente bune și de calitate. Găsesc fructe și legume proaspete, precum și mâncare gătită, gata de servit.
Lanțul luptă în momentul de față cu marile supermarketuri din România, cum ar fi Mega Image, Lidl sau Kaufland. De asemenea, duce un război și cu jucătorii online, printre care se numără Sezamo sau Freshful.
Cu toate acestea, este mereu coadă la case și cumpărătorii sunt mulțumiți de produse și de prețurile mici. În schimb, puțini dintre români știu cine deține, de fapt, aceste locații de pe teritorul țării noastre. A intrat pe piața locală la finalul anului 2023.
A avut o expansiune uriașă, Froo fiind un magazin care a fost lansat de polonezii de la Żabka Group, conform startupcafe.ro. Concret, este vorba de una dintre cele mai mari companii de comerț de proximitate din Europa. Brandul este unul nou în ecosistemul Grupului Żabka pe piața europeană.
Froo, un magazin similar cu Żabka din Polonia
Grupul deține un lanț de peste 10.000 de magazine Żabka în Polonia și Maczfit. Asta înseamnă că este o companie lider de catering dietetic, în urmă cu puțin timp semnând o colaborare avantajoasă cu DRIM Daniel Distributie.
Compania din Polonia a preluat pachetul majoritar de la antreprenorii români Radu Trandafir, Marcela Trandafir și Ioana Ionițescu. Patronii anunță că toate magazinele Froo sunt echivalente cu supermarketurile Żabka care operează în Polonia.
În altă ordine de idei, firma poloneză mai deține și magazinele Nano, unități automatizate fără angajați. În portofoliul său se găsesc și soluții q-commerce (cu livrare rapidă), e-commerce și inclusiv catering dietetic.
Care este reacția ta?






