CX Conference 2025 explorează echilibrul dintre tehnologie şi empatie în experienţa clientului

CX Conference revine pe 14-15 octombrie 2025, într-un format extins, care aduce împreună lideri din business, tehnologie şi customer experience pentru a dezbate cum poate fi integrată inteligenţa artificială în relaţia cu clienţii fără a pierde componenta umană, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Evenimentul organizat de Customer Experience România, fondată de Gabriela Ciupitu - lider recunoscut global în domeniul CX - se desfăşoară la Le Château (Bucureşti) şi continuă cu ateliere aplicate la Maidan Spaţiul.

Jul 8, 2025 - 17:00
 0  1
CX Conference 2025 explorează echilibrul dintre tehnologie şi empatie în experienţa clientului
CX Conference revine pe 14-15 octombrie 2025, într-un format extins, care aduce împreună lideri din business, tehnologie şi customer experience pentru a dezbate cum poate fi integrată inteligenţa artificială în relaţia cu clienţii fără a pierde componenta umană, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Evenimentul organizat de Customer Experience România, fondată de Gabriela Ciupitu - lider recunoscut global în domeniul CX - se desfăşoară la Le Château (Bucureşti) şi continuă cu ateliere aplicate la Maidan Spaţiul.

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow