Dinamo și-a prezentat noul sponsor tehnic! Legendele „câinilor” cresc presiunea: „Sper să câștigăm trofee pe plan intern și să reintrăm pe circuitul european”
Dinamo va anunța joi noul sponsor tehnic al echipei. Formația din Ștefan cel Mare a luat o decizie istorică și care va produce în rândul suporterilor.
:format(jpeg):quality(80)/wp-content/uploads/2025/04/andrei-nicolescu-vorbeste-la-prezentarea-noului-sponsor-tehnic-al-lui-dinamo.jpg?#)
Sezonul 1983/1984 rămâne unul de referință pentru clubul Dinamo în ceea ce privește participarea în cupele europene. Echipa din Ștefan cel Mare a ajuns atunci până în semifinalele Cupei Campionilor Europeni, iar conducerea a luat o decizie importantă și anume de a schimba sponsorul tehnic.
UPDATE: Florentin Petre, elogii la adresa lui Andrei Nicolescu: „Îl felicit pentru Andrei pentru toate lucrurile frumoase găsite la Dinamo”
„Mă uit în dreapta mea și sunt niște oameni care au făcut performanțe mari. Îi felicit. Unii m-au antrenat și sunt mândru de toate realizările făcute împreună. Îl felicit pentru Andrei pentru toate lucrurile frumoase găsite la Dinamo.
Am fost cu inima și sentiment alături de club. Mă bucur că reușim să performăm fotbalistic și ca imagine. Este un parteneriat pe care noi îl salutăm și sperăm să ajungem la performanțele făcute în trecut, măcar o finală într-un timp cât mai scurt”, a spus Florentin Petre.
UPDATE: Claudiu Vaișcovici, înțepătură la adresa rivalei Steaua: „S-au retras de pe teren”
„Ultima dată când am fost echipat cu acest brand, a fost la meciul de Cupă din 88 cu Steaua, când s-au retras de pe teren. Eu am fost îngrijorat la începutul anului, mai ales că locuiesc lângă stadion și eram întrebat des când mai facem echipă.
Sper să mergeți pe mâna lui Kopic și așa cum spuneau marii antrenor, o echipă se formează în patru ani”, a spus Claudiu Vaișcovici.
UPDATE: Marius Alexe, încântat de noul parteneriat dintre Dinamo și Puma
„Am crescut în spiritul dânșilor (n. r. legende Dinamo). Am încercat să venim din spate cu aceleași performanțe. Felicit clubul pentru ultimii ani, rezultatele au venit pe măsură, iar imaginea contează foarte mult. Sunt singur că vor aduce performanțe bune”, a declarat Marius Alexe.
UPDATE: Costel Orac: „Sper să câștigăm trofee pe plan intern și să reintrăm pe circuitul european”
„Aș începe prin a spune că vă mulțumim, mă refer la faptul că nu ne-ați uitat. Au trecut ani de la acea perioadă pe care clubul a trăit-o, dar cred că suporterii mai tineri, nu toți sunt la curent cu istoria și măreția acestui club.
Este binevenită această întrunire. Sper ca această colaborare să fie de lungă durată, sperăm să fie la fel de benefică, cum a fost și în perioada noastră, să începem să câștigăm trofee pe plan intern și să reintrăm pe circuitul european.
Am speranțe, chiar dacă la început, când a anunțat obiectivul pentru acest sezon, am fost sceptic. Mă bucur că m-am înșelat. Cu toții vom avea de câștigat”, a spus Costel Orac.
Marek Cermak, directorul de vânzări Puma în Europa de Est: „Pentru noi este o mare realizare”
„Vă mulțumesc pentru că sunteți alături de noi. Sunt entuziasmat să anunț parteneriatul dintre Dinamo și Puma. Pentru noi este o mare realizare, credem că putem fi puternici împreună. Dinamo este un club cu o istorie mare.
Puma a fost înființat în același an cu Dinamo. Vreau să le mulțumesc celor de la Dinamo pentru faptul că a creat mediul potrivit pentru club și pentru Puma, pentru a ajunge al o înțelegere”, a declarat Marek Cermak, directorul de vânzări Puma în Europa de Est.
UPDATE: Dinamo își prezintă noul sponsor tehnic
„Sunt emoționat pentru că nu am participat la construcția evenimentului. Reprezint clubul și vreau să vă spun cum cred eu că acest pas este important pentru Dinamo. Mi-am permis aroganța de a lansa o idee despre Dinamo, cel mai respectat club și evident lumea comparând ceea ce se întâmpla, nu s-a sfiit să spună că exagerăm și să fim luați de valul că am ajuns la un club atât de mare.
Vin după doi ani în care cred că s-au văzut mici pași de reconstrucție și de bine. Parteneriatul pe care îl începem de la 1 iulie este foarte important, odată pentru istoria lui Dinamo și pentru cei care au făcut istorie în tricoul acestui partener. Au dus nivelul de mândrie al lui Dinamo la un nivel foarte sus. Între timp, viitorul partener a avansat tehnologic, poziționarea lui ne duce la un alt nivel și pe noi.
Asta ne dorim în fiecare an, să ducem Dinamo de la un nivel la altul la fiecare an. Vorbim de o strategie privind modul în care lansăm și poziționăm acest parteneriat, am încercat să ducem cât mai sus curiozitatea iubitorilor de la Dinamo cu privire la ceea ce vă vom arăta de la 1 iulie în sus”, a declarat Andrei Nicolescu, administratorul special al lui Dinamo.
Puma, noul sponsor tehnic al lui Dinamo!
Parteneriatul dintre Dinamo și Macron expiră la finalul acestui sezon, iar înțelegerea nu va mai fi prelungită, motiv pentru care conducerea clubului a luat decizia de a căuta un nou sponsor tehnic.
Decizia nu a fost una deloc grea, iar „câinii” au ajuns la un acord cu brandul Puma. Înțelegerea este valabilă pentru sezonul 2025/26, sezon în care ambițiile clubului sunt destul de mari, având în vedere faptul că Dinamo a revenit în play-off după o pauză de opt ani.
Noul sponsor tehnic va fi prezentat joi, 10 aprilie, începând cu ora 16:00 și va avea loc în cadrul complexului Room 12, situat pe Strada Moliere Nr. 12, București, sector 1. FANATIK vă va ține la curent cu cele mai tari informații de la acest eveniment.
„Sezonul viitor vom avea un tricou custom, dedicat echipei noastre, pe care nu-l vom mai vedea nicăieri. Va fi cel mai frumos tricou pe care l-a avut Dinamo vreodată în istoria sa, sper eu”, a declarat Romeo Bănică, director de marketing Dinamo, la Radio Dinamo.
Puma, brandul care a fost alături de Dinamo în cea mai frumoasă perioadă europeană
Între Dinamo și brandul Puma există o conexiune aparte, care datează din anii ’80, de la acel sezon remarcabil făcut de „câini” în cupele europene. Formația din Ștefan cel Mare ajungea până în semifinalele Cupei Campionilor Europeni, unde era eliminată de Liverpool.
Anunțul cu privire la noul sponsor tehnic a fost făcut de Dinamo pe contul oficial de Facebook al clubului, printr-un teaser, care conține imagini de la acel meci fantastic, cu Hamburg, paralel cu câteva cadre din prezent, de pe Arena Națională.
În prezent, doar Universitatea Craiova are Puma drept sponsor tehnic din SuperLiga României. La nivel global, Olympique de Marseille, AC Milan, Manchester City și Borussia Dortmund sunt printre cluburile care au Puma ca sponsor tehnic.
Care este reacția ta?






