Fanii DDB câștigători ai tombolei din 2021 își primesc, în sfârșit, mașinile Suzuki. Premierea are loc într-un eveniment special
Cele două autoturisme Suzuki câștigate la tombola DDB din 2021 vor fi oferite oficial pe 15 mai, după o lungă întârziere și numeroase controverse.
:format(jpeg):quality(80)/wp-content/uploads/2025/05/ddb-szuki-1.jpg?#)
Programul socios DDB (”Doar Dinamo București”) a anunțat că înaintea partidei dintre Dinamo și Universitatea Cluj, programată vineri, 16 mai, pe Arena Națională, vor fi înmânate cele două autoturisme Suzuki promise suporterilor câștigători ai tombolelor organizate la începutul anului 2021.
DDB închide ”Tombola Suzuki” pe 15 mai
Evenimentul va avea loc joi, 15 mai, de la ora 18:30, în cadrul Galei Premiilor DDB, și vine după un scandal prelungit în jurul acestor premii, în care fanii și mai multe voci din spațiul public au acuzat întârzierea și lipsa de transparență în acordarea mașinilor.
După luni de critici și suspiciuni privind legalitatea și onestitatea demersului, DDB a deblocat situația, iar câștigătorii tombolei își vor primi în cele din urmă premiile în mod oficial. Acest lucru se va întâmpla în cadrul evenimentului pe care DDB îl va organiza la Salonul Solange Ballrom, din cartierul Pantelimon, cu ocazia împlinirii a 77 de ani de la înființarea clubului Dinamo București.
Tombolele DDB, între susținerea clubului și controversă
Programul DDB a lansat, începând cu 2021, mai multe tombole și campanii cu premii, menite să încurajeze cotizațiile și implicarea suporterilor în sprijinul financiar al clubului Dinamo, aflat într-o situație critică. Cea mai mediatizată campanie DDB a fost ”Tombola Suzuki”.
La finalul anului trecut, președintele DDB, Eduard Galan, a asigurat, într-un interviu pentru FANATIK, că fanii își vor primi mașinile câștigate la tombolă. Câștigătorii își luaseră gândul de la mașini.
Campanie de peste 200.000 de euo
În 2021, DDB răspundea acuzațiilor de țeapă prin vocea purtătorului de cuvânt de la acea vreme, Daniel Șendre: ”Cele două tombole organizate au făcut parte din strategia de marketing a DDB, care a dus la două SOLD OUT-uri pe Arena Natională și la peste 200.000 de bilete vândute în total, adică la peste 200.000 de euro strânși într-un timp foarte scurt, care au permis, printre altele, obținerea licenței pentru Liga 1.
Au fost organizate în total 10 tombole, însă din cauza declinului pe plan sportiv, am reușit doar două SOLD OUT-uri, aceasta fiind condiția de acordare a marelui premiu, respectiv un autoturism. Au existat și alte zeci de premii mai mici ca valoare, premii care au ajuns încă de atunci la câștigători.
”Important este că noi, suporterii, am reușit să păstrăm Dinamo în viață”
Important este că noi, suporterii, am reușit să păstrăm Dinamo în viață, iar odată cu asigurarea unei minime stabilități financiare, despre care vă spuneam mai devreme, acum DDB poate face demersurile necesare pentru a oferi premiile celor mai norocoși dintre participanții în cadrul acestei campanii.
Cele două extrageri au fost organizate de către compania prin care DDB a vândut biletele virtuale, în prezența unui notar, care a certificat validitatea lor. Mulțumim încă o dată câștigătorilor pentru înțelegere și răbdare!”.
Gala Premiilor DDB, prilej de premiere și aniversare
Gala Premiilor DDB este considerat de organizatori un eveniment dedicat celor care au pus umărul la salvarea clubului și la reconstrucția lui. Cu această ocazie vor fi prezentate:
- Realizările proiectului DDB;
- Parteneriatul dintre Dinamo 1948, CS Dinamo și DDB;
- Premierea câștigătorilor marelui premiu DDB;
- Detalii exclusive despre noul stadion.
Care este reacția ta?






