Generația Z și Milenialii nu mai vor să cumpere cadouri din cauza stresului și a reclamelor, arată un studiu mondial
Stresul, presiunea socială și avalanșa de reclame îi determină pe tinerii cumpărători să renunțe la achizițiile de cadouri. Potrivit unui studiu realizat de compania Accenture pe un eșantion de 3.000 de consumatori din zece țări, 84% dintre respondenți afirmă că ar putea abandona cumpărăturile de sărbători din cauza frustrării provocate de procesul de achiziție. Procentul […]
Stresul, presiunea socială și avalanșa de reclame îi determină pe tinerii cumpărători să renunțe la achizițiile de cadouri. Potrivit unui studiu realizat de compania Accenture pe un eșantion de 3.000 de consumatori din zece țări, 84% dintre respondenți afirmă că ar putea abandona cumpărăturile de sărbători din cauza frustrării provocate de procesul de achiziție. Procentul […] Care este reacția ta?