Industria turismului îşi dă întâlnire, în mai puţin de două luni, la Târgul de Turism al României - Ediţia de Toamnă
Industria turismului îşi dă întâlnire, în mai puţin de două luni, la Târgul de Turism al României - Ediţia de Toamnă (TTR II), organizat de ROMEXPO. Evenimentul, deja consacrat ca platforma centrală de promovare şi business pentru sectorul turistic, va aduce în prim-plan un mix unic de oferte, destinaţii, idei şi soluţii inovatoare, care vor defini finalul de an în această industrie
Industria turismului îşi dă întâlnire, în mai puţin de două luni, la Târgul de Turism al României - Ediţia de Toamnă (TTR II), organizat de ROMEXPO. Evenimentul, deja consacrat ca platforma centrală de promovare şi business pentru sectorul turistic, va aduce în prim-plan un mix unic de oferte, destinaţii, idei şi soluţii inovatoare, care vor defini finalul de an în această industrie