Labubu, pe tobogan! Oferta prea mare de jucării bizare pune probleme celebrei mărci asiatice
Preţurile de revânzare ale popularilor monştri Labubu, creaţi de compania chineză Pop Mart, au început să scadă semnificativ, însă analiştii spun că fenomenul are mai mult legătură cu creşterea ofertei decât cu o diminuare a cererii, relatează Reuters. Kasidit Teerawiboosin, un tânăr de 22 de ani din Thailanda care a câştigat bani revânzând jucării Labubu […]
Preţurile de revânzare ale popularilor monştri Labubu, creaţi de compania chineză Pop Mart, au început să scadă semnificativ, însă analiştii spun că fenomenul are mai mult legătură cu creşterea ofertei decât cu o diminuare a cererii, relatează Reuters. Kasidit Teerawiboosin, un tânăr de 22 de ani din Thailanda care a câştigat bani revânzând jucării Labubu […]
Care este reacția ta?