Lidl, lovitură totală pentru Kaufland, Auchan, Carrefour sau Mega Image. Retailerul german vinde un produs autentic românesc. 100 de legumicultori asigură marfa în magazinele din toată țara
Lidl lovește dur în concurență! Retailerul german aduce în prim-plan un produs autentic românesc, furnizat de peste 100 de legumicultori din toată țara.
:format(jpeg):quality(80)/wp-content/uploads/2025/06/lidl-lovitura-totala-pentru-kaufland-auchan-carrefour-sau-mega-image.jpg?#)
Lidl își consolidează poziția pe piața din România și lansează un atac direct la concurență: retailerul german aduce pe rafturi un produs autentic românesc, susținut de peste 100 de legumicultori locali. Marfa ajunge în magazinele din toată țara, iar mișcarea pune presiune pe giganți precum Kaufland, Auchan, Carrefour sau Mega Image.
Lidl dă lovitura cu un parteneriat 100% românesc! Produsul care schimbă regulile jocului în marile lanțuri de supermarketuri
Retailerul german Lidl dă o lovitură puternică marilor jucători de pe piața locală, precum Kaufland, Auchan, Carrefour sau Mega Image, printr-un demers strategic care pune accent pe producția autohtonă. Începând de joi, toate roșiile comercializate în rețeaua Lidl sunt 100% românești.
Compania colaborează în prezent cu 100 de legumicultori locali, organizați în 18 cooperative din 8 județe: Dâmbovița, Galați, Giurgiu, Teleorman, Timiș, Iași, Alba și Prahova. Aceștia livrează roșii proaspete în toate magazinele Lidl din România, susținând agricultura românească și lanțul scurt de aprovizionare.
Cu cea mai mare cifră de afaceri în 2024, Lidl se diferențiază de competiție prin această inițiativă, care pune accent pe produse locale, prospețime și sustenabilitate. Prin colaborarea cu un număr mare de furnizori locali, retailerul german își propune să asigure necesarul de roșii românești pentru o perioadă cât mai extinsă din sezon.
„Faptul că, începând cu data de 19 iunie, putem oferi un sortiment 100% românesc de roșii este un rezultat excelent, mai ales în contextul provocărilor cu care se confruntă zi de zi producătorii locali, așa cum sunt schimbările climatice și fenomele meteo extreme.
Parteneriatele pe termen lung pe care le-am construit cu aceștia înseamnă predictibilitate pentru întreaga perioadă de recoltare, acces la o piață de desfacere stabilă și posibilitatea de a-și dezvolta afacerea sustenabil, cu grijă față de clienți și de mediu.
Iar colaborarea cu Lidl înseamnă mai mult decât livrarea unei cantități – înseamnă și respectarea unor standarde stricte de calitate, pe care le verificăm prin analize constante ale produselor puse la vânzare”, declară Georgiana Radu, Director Național Achiziții și membru în Consiliul de Conducere Lidl România.
Lidl impune standarde internaționale și teste riguroase pentru roșiile 100% românești din magazinele sale
Pentru a putea livra roșii către rețeaua de magazine Lidl, producătorii locali trebuie să respecte standarde stricte de calitate și siguranță alimentară, printre care se numără certificarea GLOBAL G.A.P. – un sistem recunoscut la nivel internațional pentru bunele practici agricole.
Retailerul german subliniază că legumele și fructele din magazinele sale sunt atent verificate, prin teste și analize efectuate constant. Doar în anul 2024, Lidl a realizat 2.935 de analize de laborator, cu peste 600 mai multe decât în anul anterior. În primele cinci luni din 2025, au fost deja efectuate 889 de astfel de analize, iar pentru roșiile românești aflate la raft, în perioada 1 martie – 4 iunie, au fost realizate peste 50 de teste.
În funcție de tipul produsului, Lidl adaptează tipul de analiză, urmărind în special prezența pesticidelor și a altor contaminanți, în acord cu normele europene și naționale, se mai arată conform sursei mai sus citată.
În 2024, Lidl a colaborat cu peste 500 de producători români pentru diversitatea de produse listate la raft. În același timp, retailerul a facilitat exportul produselor autohtone către alte magazine Lidl din Europa, ajungând la un volum total de circa 63 de milioane de euro – aproape triplu față de anul precedent.
Care este reacția ta?






