Magazinul din România care amenință supremația Lidl, Kaufland, Auchan, Carrefour sau Mega Image. Comercializează numai produse ieftine și bune și vinde pe bandă rulantă
Acesta este supermarketul românesc care poate depăși Lidl, Kaufland, Auchan, Carrefour sau Mega Image. Are alimente cu prețuri mici.
:format(jpeg):quality(80)/wp-content/uploads/2025/06/o-vitrina-din-magazinul-diana.jpg?#)
Datele raportează care este, în realitate, magazinul din România care amenință supremația marilor lanțuri. Printre acestea se numără Lidl, Kaufland, Auchan, Carrefour sau Mega Image. Comercializează numai produse ieftine și de bună calitate. Se vor vinde pe bandă rulantă toate alimentele de pe rafturi.
Magazinul din România ce amenință Lidl, Kaufland, Auchan, Carrefour sau Mega Image
Cumpărătorii dintr-o anumită regiune a țării noastre se bucură de un mare succes. Oamenii pot trece pragul unui supermarket românesc care se luptă pentru a depăși marile magazine din orașele din România.
Are mari șanse să prindă din urmă Lidl, Kaufland, Auchan, Carrefour sau Mega Image pentru că a deschis foarte multe locații. Are 90 de puncte în momentul de față, ultimul fiind inaugurat în Bâlteni din județul Gorj.
Mai exact, este vorba de un magazin din România care se numește Diana. Brandul de retail este 100% românesc și este deținut de femeia de afaceri Irina Crăciunescu. Se găsește pe teritoriul nostru sub sloganul „Mereu proaspăt și la îndemână”.
Rețeaua de supermarketuri comercializează carne și mezeluri produse de o fabrică operată de firma Diana SRL, al cărei acționar majoritar este chiar Irina Crăciunescu. Clienții pot achiziționa și pește și produse din pește de la Pescăria Magic.
Totodată, în magazinul din România se găsesc legume și fructe proaspete, lactate și produse de panificație. Nu lipsesc băuturile, produsele pentru curățenie și igienă, precum și altele necesare într-o gospodărie.
Mai mult decât atât, românii au la dispoziție în interiorul acestui supermarket și un terminal PayPoint. Prin intermediul acestuia vor putea fi achitate ușor și rapid facturile sau alte servicii. Totodată, clienții găsesc un spațiu pentru reciclare, parte din sistemul SGR.
Diana, magazinul din România cu o vechime de 34 de ani
Magazinul din România care concurează în momentul de față cu Lidl, Kaufland, Auchan, Carrefour sau Mega Image nu este nou. Bazele sale au fost puse în anul 1991, la vremea respectivă având numai patru angajați.
Brandul s-a transformat de-a lungul anilor și a ajuns să fie cunoscut în rândul oamenilor. A devenit un imperiu de retail autohton, în prezent fiind format din 90 de locații și o fabrică de mezeluri. Acum are peste 1.300 de angajați.
În altă ordine de idei, Diana este un supermarket care a făcut vânzări impresionante. Acestea se ridică la valoarea de 5,4 miliarde de lei, suma fiind înregistrată în ultimii 10 ani. Vânzările s-au majorat de 5,5 ori în ultimul deceniu, conform profit.ro.
Care este reacția ta?






