Moarte bizară la Lidl România: un angajat de 49 de ani a decedat în teambuilding. Prima reacție a companiei
Un bărbat în vârstă de 49 de ani a murit în timpul unui teambuilding organizat de compania Lidl. Polițiștii au deschis un dosar penal in rem pentru ucidere din culpă.
:format(jpeg):quality(80)/wp-content/uploads/2025/06/angajat-lidl-a-murit.jpg?#)
Un bărbat de 49 de ani a murit miercuri, 4 iunie 2025, în masivul Postăvarul în timpul unor activități desfășurate pe munte. Bărbatul era din București și deținea, se pare. o funcție de manager la compania Lidl România.
IPJ Brașov: ”Persoana decedată ar fi relatat că nu se simte bine”
Potrivit relatărilor unor martori, angajatul Lidl România ar fi reclamat că nu se simte prea bine, însă și-a continuat deplasarea pe o potecă montană cunoscută drept Drumul Roșu.
Informația a fost confirmată de reprezentanții IPJ Brașov, care au deschis un dosar penal ”in rem” pentru ucidere din culpă.
”Polițistii din cadrul Poliției Stațiunii Poiana Brașov efectuează cercetări într-un dosar penal, pe care l-au întocmit la data de 04 iunie a.c., după ce, în jurul orei 20.00, au fost sesizați, de către reprezentanții Salvamont Poiana Brașov, cu privire la faptul că, în masivul Postăvarul, o persoană a decedat.
Față de aspectele semnalate, a fost constituită o echipă operativă, care s-a deplasat în zona indicată, respectiv pe poteca montană numită „Drumul Roșu – Kanzel” din stațiune, unde a fost găsită o persoană fără semne vitale.
Persoana decedată a fost identificată ca fiind un bărbat, de 49 de ani, domiciliat în municipiul București, care, anterior survenirii decesului, ar fi relatat persoanelor cu care se deplasa pe o potecă montană, că nu se simte bine.
Corpul a fost ridicat, preluat și transportat de către lucrători din cadrul Serviciului de Medicină Legală Brașov în vederea efectuării necropsiei și stabilirii cauzei care a dus la producerea decesului”, au arătat reprezentanții IPJ Brașov, la solicitarea FANATIK.
Angajatul Lidl România era așteptat de soția lui pentru a-i sărbători ziua de naștere
Moartea angajatului Lidl a fost semnalată pe platformele sociale printr-un mesaj care s-a viralizat. Autorul postării susține că bărbatul participa la un teambuilding dedicat managerilor și că înainte de plecare ar fi semnat un document prin care își asuma în mod benevol participarea la activitățile montane.
Bărbatul ar fi fost așteptat acasă de către soția lui, pentru a sărbători împlinirea a 49 de ani, alături de familie.
Biz Brașov scrie că bărbatul nu era antrenat pentru acest tip de drumeții și că nu avea echipament adecvat. Acesta ar fi purtat pantaloni și pantofi de stradă.
Conducerea Lidl România a transmis, la solicitarea FANATIK, un mesaj în care arată că nu va oferi detalii despre circumstanțele tragicului eveniment, ”din respect pentru memoria colegului nostru”.
În același timp, reprezentanții companiei spun ”speculațiile” din social media nu reflectă cu adevărat cele întâmplate.
Lidl România: ”Suntem la dispoziția autorităților abilitate”
”Suntem foarte îndurerați de pierderea colegului nostru, iar gândurile și acțiunile noastre se îndreaptă în primul rând către familia sa și către toți cei care i-au fost prieteni sau colegi.
Durerea unui astfel de moment nu poate fi pusă în cuvinte, iar în aceste clipe dificile ne concentrăm pe sprijinirea familiei sale și a echipei noastre.
Vă rugăm să înțelegeți că, din respect pentru memoria colegului nostru, alegem să nu oferim detalii despre circumstanțele acestui tragic eveniment. Suntem la dispoziția autorităților abilitate cu toate detaliile necesare.
Citim cu profundă mâhnire atât noi, colegii lui, cât și cei apropiați, diversele speculații din Social Media care nu reflectă cele întâmplate. Astfel, vă rugăm să respectăm cu toții nevoia de intimitate a apropiaților colegului nostru în aceste momente și apelăm la responsabilitate în distribuirea informațiilor în contextul în care o parte dintre cele care circulă deja nu sunt adevărate.
Condoleanțe familiei și tuturor celor care l-au iubit și respectat.
Echipa Lidl România”, se arată în mesajul transmis de conducerea companiei Lidl România, pentru FANATIK.
Care este reacția ta?






