MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei
Agenția prezintă cu această ocazie și HeartCore, un tool proprietar care convertește insight-urile din Index în acțiuni concrete pentru creșterea empatiei brandurilor Indexul Mpatiei, singurul studiu din România care măsoară modul în care consumatorii percep empatia brandurilor, revine într-o nouă ediție semnată MullenLowe România, în parteneriat cu Path și iSense Solutions. Cea de-a doua analiză […] Articolul MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei a fost publicat prima dată în Curierul National.


Agenția prezintă cu această ocazie și HeartCore, un tool proprietar care convertește insight-urile din Index în acțiuni concrete pentru creșterea empatiei brandurilor Indexul Mpatiei, singurul studiu din România care măsoară modul în care consumatorii percep empatia brandurilor, revine într-o nouă ediție semnată MullenLowe România, în parteneriat cu Path și iSense Solutions. Cea de-a doua analiză […]
Articolul MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei a fost publicat prima dată în Curierul National.
Care este reacția ta?






