Netflix, creștere fabuloasă cu ajutorul transmisiunilor sportive. La câți abonați a ajuns celebra platformă
Ultima perioadă a adus o creștere importantă a abonaților Netflix, iar acest lucru se datorează în mare parte transmisiunilor în direct a unor evenimente sportive.
:format(jpeg):quality(80)/wp-content/uploads/2025/01/netflix-transmisiuni-sportive-scaled-e1737583020480.jpg?#)
Netflix a trecut pragul de 300 de milioane de abonați, cu o creștere 19 milioane de noi utilizatori în ultimul trimestru, iar principala cauză a trendului ascendent o reprezintă apariția transmisiunilor sportive.
Transmisiunile sportive au adus o creștere formidabilă pentru Netflix
Conducerea celebrei platforme de streaming și-a publicat în această săptămână rezultatele pentru ultimul trimestru din 2024 și a anunțat că a ajuns la 301,6 milioane de abonați la nivel mondial.
În această perioadă a atras peste 19 milioane de clienți noi, a înregistrat o cifră de afaceri de 10,2 miliarde de dolari (o creștere cu 16% față de 2023) și a înregistrat un profit de 1,9 miliarde de dolari.
Conform publicației franceze L’Equipe, această creștere ar putea fi explicată prin înăsprirea politicii platformei privind partajarea parolelor și prin dezvoltarea și transmiterea în direct a unor evenimente sportive.
Ce evenimente din sport a difuzat Netflix
În 2024, Netflix a difuzat în premieră un meci demonstrativ de tenis care i-a avut în prim-plan la Las Vegas pe spaniolii Rafael Nadal și Carlos Alcaraz. Acest duel al generațiilor a fost numit ”The Netflix Slam”.
Însă, produsul cu cea mai mare audiență a fost meciul de box dintre legendarul Mike Tyson și YouTuber-ul Jake Paul. Potrivit datelor strânse, au fost 120 de milioane de utilizatori conectați în timpul transmisiunii în direct din 15 noiembrie, iar acest lucru a provocat mai multe erori de difuzare.
În perioada Sărbătorilor de Iarnă, platforma a transmis în direct și 2 meciuri din NFL și oferă acum seri de lupte după ce a semnat un contract de peste 10 ani cu WWE în valoare de 5 miliarde de dolari.
Mai mult, Netflix a bătut de curând palma cu șeful FIFA, Gianni Infantino, și a achiziționat și drepturile de difuzare pentru următoarele două ediții ale Cupei Mondiale de fotbal feminin, din 2027 și 2031.
Pe lângă aceste evenimente, Netflix pune la dispoziția abonaților și diferite documentare cu nume legendare ale sportului mondial. O astfel de producție care face furori pe platforma de streaming este serialul ”Senna”, care dezvăluie viața marelui pilot de Formula 1 înainte să ajungă celebru.
Care este reacția ta?






