Românii petrec cu 46% mai mult timp în mall decât în 2024. Publicitatea indoor, nou pol de creștere

La nivel internațional, publicitatea offline experimentează o perioadă de creștere accelerată, susținută de orientarea brandurilor către campanii cu impact senzorial și componentă digitală. Conform estimărilor, piața europeană de Digital Out-of-Home (DOOH) va depăși 7,5 miliarde euro până în 2033, pornind de la 3,1 miliarde euro în 2024. Iar segmentul de marketing experiențial – care include activări, […]

Oct 3, 2025 - 22:00
 0  3
Românii petrec cu 46% mai mult timp în mall decât în 2024. Publicitatea indoor, nou pol de creștere

shopping mall, shopping center, mallLa nivel internațional, publicitatea offline experimentează o perioadă de creștere accelerată, susținută de orientarea brandurilor către campanii cu impact senzorial și componentă digitală. Conform estimărilor, piața europeană de Digital Out-of-Home (DOOH) va depăși 7,5 miliarde euro până în 2033, pornind de la 3,1 miliarde euro în 2024. Iar segmentul de marketing experiențial – care include activări, […]

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow