Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția
Interesul românilor în campaniile promoționale a crescut în ultimii ani, iar mecanica și felul în care acestea sunt comunicate impactează achiziția și loialitatea față de brand, relevă un studiu realizat de Highlight Agency cu sprijinul Reveal Marketing Research. Într-un context dominat de preocupări financiare, fiecare industrie resimte schimbări constante în comportamentul de consum, lucru care impactează rezultatele obținute. […] Articolul Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția a fost publicat prima dată în Curierul National.


Interesul românilor în campaniile promoționale a crescut în ultimii ani, iar mecanica și felul în care acestea sunt comunicate impactează achiziția și loialitatea față de brand, relevă un studiu realizat de Highlight Agency cu sprijinul Reveal Marketing Research. Într-un context dominat de preocupări financiare, fiecare industrie resimte schimbări constante în comportamentul de consum, lucru care impactează rezultatele obținute. […]
Articolul Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția a fost publicat prima dată în Curierul National.
Care este reacția ta?






