Șeful Dacia anunță care este, de fapt, nivelul de siguranță din Logan, Sandero, Duster sau Spring. ”Dacă iei o mașină second-hand de 5 ani, va avea zero stele în ziua de azi”
CEO-ul Dacia spune care e nivelul de siguranță pentru Logan, Sandero, Duster sau Spring. Ce declară despre stelele unei mașini second-hand de 5 ani.
:format(jpeg):quality(80)/wp-content/uploads/2025/05/seful-dacia-anunta-care-este-de-fapt-nivelul-de-siguranta-din-logan-sandero-duster-sau-spring-scaled.jpg?#)
Vicepreşedintele executiv al grupului Renault şi șeful Dacia, Denis le Vot, anunță care este, de fapt, nivelul de siguranță din Logan, Sandero, Duster sau Spring. Directorul general susține că atunci când iei o mașină second-hand de 5 ani nu mai are același număr de stele în ziua de azi.
CEO-ul Dacia, Denis le Vot, adevărul despre nivelul de siguranță pentru Logan, Sandero, Duster sau Spring
Într-un interviu acordat revistei britanice Car Magazine, Denis le Vot, a dezvăluit care este, de fapt, nivelul de siguranță pentru mașinile românești. CEO-ul Dacia a luat în calcul mai multe vehicule, printre care se află Logan, Sandero, Duster sau Spring.
Cu această ocazie a declarat că marca din România este echipată cu tehnologii esențiale pentru a le meține prețurile. De asemenea, în ceea ce privește siguranța acestor autoturisme susține că este mult peste cea a unora vechi.
Modelele Duster și Bigster au trei stele și un nivel ridicat de siguranță pasivă. Mai mult decât atât, producătorul îi asigură pe cumpărători că acestea sunt mult mai sigure decât mașinile second-hand pe care le înlocuiesc.
În acest sens, CEO-ul Dacia, Denis le Vot, subliniază faptul că acest lucru face parte din filosofia brandului românesc. Mobilitatea accesibilă este echivalentă cu mașini mai bune în termeni de emisii, eficiență și siguranță, în comparație cu automobilele rulate.
Denis le Vot, despre Dacia care nu vânează stele EuroNCAP
„Sunt atât de mulți oameni care nu-și permit o mașină nouă, care are 5 stele EuroNCAP, și ei se duc și se uită la mașini vechi care în ziua de astăzi ar primi zero stele sau chiar stele negative.
Când înlocuiești mașini second-hand care sunt vechi de șase-șapte ani cu acestea noi, acesta este un lucru bun pentru comunitate”, a explicat șeful Dacia, Denis le Vot, conform profit.ro.
În aceeași notă, CEO-ul Dacia susține că marca românească nu vânează stele EuroNCAP, ci se asigură că echipează mașinile cu tehnologiile și dotările esențiale. Totodată, a amintit că Jogger a fost depunctat și a primit doar o stea.
S-a întâmplat asta doar pentru că nu a montat alerte de centură pentru al treilea rând de scaune. În schimb, modelul a primit scoruri de 70% pentru protecția pasagerilor adulți, care i-ar fi adus, în realitate, 4 stele.
De asemenea, a primit 69% pentru protecția copiilor, echivalent pentru 3 stele. Pe de altă parte, are 39% pentru siguranța activă din cauza monitorizării ocupanților (lipsa alertei de centură). În toate testele de impact, Dacia Jogger a primit scoruri destul de mari.
„Greutatea echipamentelor de siguranță active la care s-a ajuns este complicat de administrat. De aceea am făcut o alegere. Nu ne place să facem pariuri pe siguranța pasivă, dar facem alegeri pe siguranța activă.
Sunt oameni care cumpără mașini pentru că au 5 stele și cheltuie oricât pentru a avea acel sentiment de siguranță. Respect acest lucru”, a completat șeful Dacia, mai arată sursa citată anterior.
Care este reacția ta?






