Shrinkflația îi aduce producătorul de ciocolată Milka premiul pentru publicitate înșelătoare
În Germania, Foodwatch a acordat premiul „Goldene Windbeutel” companiei Mondelez: producătorul de ciocolată primește acest premiu pentru publicitate înșelătoare din cauza prețurilor mai mari pentru pachetele Milka mai mici, scrie RetailDetail.eu. „Înșelăciune legalizată a consumatorilor” Cu premiul Goldene Windbeutel, organizația de supraveghere a alimentelor Foodwatch spune că premiază „cea mai triumfătoare minciună publicitară” a anului. […]

În Germania, Foodwatch a acordat premiul „Goldene Windbeutel” companiei Mondelez: producătorul de ciocolată primește acest premiu pentru publicitate înșelătoare din cauza prețurilor mai mari pentru pachetele Milka mai mici, scrie RetailDetail.eu. „Înșelăciune legalizată a consumatorilor” Cu premiul Goldene Windbeutel, organizația de supraveghere a alimentelor Foodwatch spune că premiază „cea mai triumfătoare minciună publicitară” a anului. […]
Care este reacția ta?






