Sondaj iVox Research: 6 din 10 români fac cumpărături spontane, ocazional, în perioadele de reduceri
Asociaţia CFA România, cu sprijinul UniCredit Bank, lansează and #8222;Barometrul Sezoanelor Financiare and #8221;, un sondaj iVox Research derulat în perioada 3-6 noiembrie 2025, cu preponderenţă în mediul urban, dedicat modului în care românii cheltuiesc, economisesc, investesc şi se protejează financiar în perioadele de consum ridicat ale anului, conform comunicatului de presă primit la redacţie, din care vă relatăm. Cercetarea arată că, deşi impulsivitatea se manifestă în deciziile de cumpărare, românii dau şi semne de disciplină financiară: verifică preţuri, compară oferte, amână achiziţii şi îşi stabilesc bugete pentru perioadele de reducere.
Asociaţia CFA România, cu sprijinul UniCredit Bank, lansează and #8222;Barometrul Sezoanelor Financiare and #8221;, un sondaj iVox Research derulat în perioada 3-6 noiembrie 2025, cu preponderenţă în mediul urban, dedicat modului în care românii cheltuiesc, economisesc, investesc şi se protejează financiar în perioadele de consum ridicat ale anului, conform comunicatului de presă primit la redacţie, din care vă relatăm. Cercetarea arată că, deşi impulsivitatea se manifestă în deciziile de cumpărare, românii dau şi semne de disciplină financiară: verifică preţuri, compară oferte, amână achiziţii şi îşi stabilesc bugete pentru perioadele de reducere.