Studiu | 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media

Într-o economie digitalizată și tot mai competitivă, românii din mediul urban își rafinează obiceiurile de cumpărare online. Studiul „Online Shopping Habits 2025”, realizat de United Media Services, oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie în procesul decizional, este influențat de conținutul din social media, dar rămâne fidel logicii prețului. Dincolo […]

Jun 24, 2025 - 12:00
 0  4
Studiu | 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media

Female shopaholic with laptop shopping online in messy living roomÎntr-o economie digitalizată și tot mai competitivă, românii din mediul urban își rafinează obiceiurile de cumpărare online. Studiul „Online Shopping Habits 2025”, realizat de United Media Services, oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie în procesul decizional, este influențat de conținutul din social media, dar rămâne fidel logicii prețului. Dincolo […]

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow