Studiu: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă
Odată cu apropierea sărbătorilor de iarnă, românii resimt atât bucuria pregătirii cadourilor, cât şi presiunea cheltuielilor care vin cu sezonul festiv, potrivit Barometrului Sezoanelor Financiare, realizat de Asociaţia CFA România cu sprijinul UniCredit Bank. Un procent de 63% dintre români fac mai multe cumpărături decât în mod obişnuit în perioada de Crăciun şi Revelion, procent care urcă la 80% în rândul tinerilor din Generaţia Z.
Odată cu apropierea sărbătorilor de iarnă, românii resimt atât bucuria pregătirii cadourilor, cât şi presiunea cheltuielilor care vin cu sezonul festiv, potrivit Barometrului Sezoanelor Financiare, realizat de Asociaţia CFA România cu sprijinul UniCredit Bank. Un procent de 63% dintre români fac mai multe cumpărături decât în mod obişnuit în perioada de Crăciun şi Revelion, procent care urcă la 80% în rândul tinerilor din Generaţia Z.