Studiu Accenture: 72% dintre consumatori folosesc frecvent inteligenţa artificială generativă în deciziile de cumpărare

Inteligenţa artificială generativă (gen AI) joacă un rol tot mai important în procesul de cumpărare, influenţând direct comportamentul consumatorilor, potrivit celui mai recent studiu Accenture. Acesta arată că 72% dintre consumatori folosesc deja frecvent astfel de instrumente, iar jumătate dintre utilizatorii activi spun că au cumpărat produse la recomandarea AI. În plus, 1 din 10 consumatori o consideră cea mai de încredere sursă pentru luarea deciziilor de cumpărare.

Jun 10, 2025 - 16:00
 0  3
Studiu Accenture: 72% dintre consumatori folosesc frecvent inteligenţa artificială generativă în deciziile de cumpărare
Inteligenţa artificială generativă (gen AI) joacă un rol tot mai important în procesul de cumpărare, influenţând direct comportamentul consumatorilor, potrivit celui mai recent studiu Accenture. Acesta arată că 72% dintre consumatori folosesc deja frecvent astfel de instrumente, iar jumătate dintre utilizatorii activi spun că au cumpărat produse la recomandarea AI. În plus, 1 din 10 consumatori o consideră cea mai de încredere sursă pentru luarea deciziilor de cumpărare.

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow