Studiu Accenture: 72% dintre consumatori folosesc frecvent inteligenţa artificială generativă în deciziile de cumpărare
Inteligenţa artificială generativă (gen AI) joacă un rol tot mai important în procesul de cumpărare, influenţând direct comportamentul consumatorilor, potrivit celui mai recent studiu Accenture. Acesta arată că 72% dintre consumatori folosesc deja frecvent astfel de instrumente, iar jumătate dintre utilizatorii activi spun că au cumpărat produse la recomandarea AI. În plus, 1 din 10 consumatori o consideră cea mai de încredere sursă pentru luarea deciziilor de cumpărare.
Inteligenţa artificială generativă (gen AI) joacă un rol tot mai important în procesul de cumpărare, influenţând direct comportamentul consumatorilor, potrivit celui mai recent studiu Accenture. Acesta arată că 72% dintre consumatori folosesc deja frecvent astfel de instrumente, iar jumătate dintre utilizatorii activi spun că au cumpărat produse la recomandarea AI. În plus, 1 din 10 consumatori o consideră cea mai de încredere sursă pentru luarea deciziilor de cumpărare.