Studiu Aon: Reputaţia organizaţională este un activ strategic extrem de expus riscurilor

Aon subliniază că într-un context economic tot mai volatil şi interconectat, reputaţia organizaţională este percepută ca un activ strategic, dar extrem de expus riscurilor, conform celui mai recent studiu Global Risk Management Survey 2025, la care au participat aproape 3.000 de lideri din business din 61 de ţări, inclusiv din ţara noastră.

Nov 26, 2025 - 12:30
 0  2
Studiu Aon: Reputaţia organizaţională este un activ strategic extrem de expus riscurilor
Aon subliniază că într-un context economic tot mai volatil şi interconectat, reputaţia organizaţională este percepută ca un activ strategic, dar extrem de expus riscurilor, conform celui mai recent studiu Global Risk Management Survey 2025, la care au participat aproape 3.000 de lideri din business din 61 de ţări, inclusiv din ţara noastră.

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow