Studiu: Berea rămâne liantul socializarii şi iarna
Berea îşi menţine şi în timpul sărbătorilor de iarnă popularitatea şi rolul de liant al întâlnirilor cu cei dragi, potrivit studiului realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Centrului de Studii despre Bere, care arată că 78% dintre români declară că o consumă în această perioadă fie frecvent - în special bărbaţii (36%) şi segmentul de vârstă 35-44 ani (35%) - fie ocazional. Cele mai importante contexte de consum sunt petrecerile (56%), mesele festive (49%) şi momentele cu prietenii (40%), dar şi activităţile casnice, precum gătitul (31%), arată cercetarea.
Berea îşi menţine şi în timpul sărbătorilor de iarnă popularitatea şi rolul de liant al întâlnirilor cu cei dragi, potrivit studiului realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Centrului de Studii despre Bere, care arată că 78% dintre români declară că o consumă în această perioadă fie frecvent - în special bărbaţii (36%) şi segmentul de vârstă 35-44 ani (35%) - fie ocazional. Cele mai importante contexte de consum sunt petrecerile (56%), mesele festive (49%) şi momentele cu prietenii (40%), dar şi activităţile casnice, precum gătitul (31%), arată cercetarea.