STUDIU MKOR: Momentum decisiv înainte de alegeri: Nicuşor Dan urcă constant înainte de turul 2, Simion pierde teren

Agenţia independentă de cercetare MKOR prezintă rezultatele celui mai recent val al studiului Consumer Sentiment 2025, realizat între 8 şi 14 mai 2025 pe un eşantion reprezentativ naţional de 3.357 de respondenţi cu vârste de peste 18 ani, cu o marjă de eroare de and #177;1,7%, la un nivel de încredere de 95%, pentru a măsura intenţia de vot pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale din România

May 16, 2025 - 11:30
 0  1
STUDIU MKOR: Momentum decisiv înainte de alegeri: Nicuşor Dan urcă constant înainte de turul 2, Simion pierde teren
Agenţia independentă de cercetare MKOR prezintă rezultatele celui mai recent val al studiului Consumer Sentiment 2025, realizat între 8 şi 14 mai 2025 pe un eşantion reprezentativ naţional de 3.357 de respondenţi cu vârste de peste 18 ani, cu o marjă de eroare de and #177;1,7%, la un nivel de încredere de 95%, pentru a măsura intenţia de vot pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale din România

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow