STUDIU MKOR: Momentum decisiv înainte de alegeri: Nicuşor Dan urcă constant înainte de turul 2, Simion pierde teren
Agenţia independentă de cercetare MKOR prezintă rezultatele celui mai recent val al studiului Consumer Sentiment 2025, realizat între 8 şi 14 mai 2025 pe un eşantion reprezentativ naţional de 3.357 de respondenţi cu vârste de peste 18 ani, cu o marjă de eroare de and #177;1,7%, la un nivel de încredere de 95%, pentru a măsura intenţia de vot pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale din România
Agenţia independentă de cercetare MKOR prezintă rezultatele celui mai recent val al studiului Consumer Sentiment 2025, realizat între 8 şi 14 mai 2025 pe un eşantion reprezentativ naţional de 3.357 de respondenţi cu vârste de peste 18 ani, cu o marjă de eroare de and #177;1,7%, la un nivel de încredere de 95%, pentru a măsura intenţia de vot pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale din România