Studiu Roweb Media: Brandurile care investesc în imagine reduc costurile şi cresc vânzările

Brandingul a devenit o componentă strategică a creşterii companiilor. Potrivit unei analize realizate de Roweb Media pe peste 100 de proiecte derulate în perioada 01 Oct 2024 - 01 Oct 2025, brandurile care investesc consecvent în imagine obţin performanţe mai stabile şi costuri mai reduse decât cele care mizează doar pe performance marketing.

Oct 20, 2025 - 12:30
 0  1
Studiu Roweb Media: Brandurile care investesc în imagine reduc costurile şi cresc vânzările
Brandingul a devenit o componentă strategică a creşterii companiilor. Potrivit unei analize realizate de Roweb Media pe peste 100 de proiecte derulate în perioada 01 Oct 2024 - 01 Oct 2025, brandurile care investesc consecvent în imagine obţin performanţe mai stabile şi costuri mai reduse decât cele care mizează doar pe performance marketing.

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow