Tinerii de azi sunt încrezători în ei înșiși, dar vulnerabili în social media
3 din 4 tineri afișează fericire falsă online, iar 64% își găsesc încrederea în comunitate Studiu BCR Banca Comercială Română (BCR) lansează o amplă declarație de încredere în tinerii din România, odată cu prezentarea celui mai mare studiu despre modul în care generația Z își construiește încrederea în sine. Cercetarea, realizată de Cult Market Research […] Articolul Tinerii de azi sunt încrezători în ei înșiși, dar vulnerabili în social media a fost publicat prima dată în Curierul National.

3 din 4 tineri afișează fericire falsă online, iar 64% își găsesc încrederea în comunitate Studiu BCR Banca Comercială Română (BCR) lansează o amplă declarație de încredere în tinerii din România, odată cu prezentarea celui mai mare studiu despre modul în care generația Z își construiește încrederea în sine. Cercetarea, realizată de Cult Market Research […]
Articolul Tinerii de azi sunt încrezători în ei înșiși, dar vulnerabili în social media a fost publicat prima dată în Curierul National.
Care este reacția ta?