Vești bune pentru toți românii care au cont și card la CEC Bank. Beneficii pentru toți clienții
Românii care au cont și card la CEC Bank primesc o veste excelentă de la unitatea bancară. Ce beneficii vor avea clienții după Paște.
:format(jpeg):quality(80)/wp-content/uploads/2025/04/cec-bank-cont-card-sucursala.jpg?#)
Vine un anunț extrem de important pentru toți românii care au cont și card la CEC Bank. Modificări importante care intră în vigoare după Paște și care ușurează enorm experiența clienților.
Ai cont și card la CEC Bank? Modificări importante care intră în vigoare după Paște
În urmă cu un an, CEC Bank a devenit a treia cea mai mare bancă după dimensiunea bilanțului din România. Aceasta a depășit, BRD Societe Generale, dar și Raiffeisen Bank și ING Bank. Conform datelor oficiale, CEC a primit depozite peste așteptări de la clienții mari pe care le-a plasat într-un volum record de titluri de stat.
Din punct de vedere al numărului de clienți pe care îi are, banca de stat adună în prezent peste 2,2 milioane. Toți aceștia primesc acum vești bune de la instituția financiară.
În cazul în care ești client CEC Bank, trebuie să afli despre cele mai recente modificări anunțate de bancă după Paște. Acestea vor aduce beneficii impresionante.
În primul rând, trebuie să spunem că CEC Bank a implementat recent noutăți importante. Rolul lor este să îmbunătățească accesul clienților la serviciile bancare în perioada sărbătorilor.
De acum înainte, clienții pot să-și actualizeze datele personale direct din aplicația CEC Mobile Banking. Oamenii nu trebuie să se mai deplaseze fizic la sucursalele băncii.
Această nouă funcționalitate folosește tehnologia OCR pentru a scana cartea de identitate, preluând automat informațiile necesare: nume, CNP, serie și număr CI etc., notează România TV.
Cele mai multe servicii CEC Bank, disponibile și în perioada sărbătorilor
Este știut faptul că, la fel ca în cazul tuturor băncilor, în perioada 18-21 aprilie sucursalele CEC Bank sunt închise. Cu toate acestea, clienții nu trebuie să își facă griji. Cele mai multe servicii vor fi disponibile.
Astfel, aplicația mobilă și platforma de Internet Banking funcționează normal. De asemenea, ATM-urile și MFM-urile (peste 1.400 în rețea) sunt disponibile 24/7. În plus, se pot face plăți contactless cu cardul, telefonul sau ceasul, iar clienții pot plăti la orice comerciant care acceptă Visa/Mastercard.
Care este reacția ta?






