Avertismentul CEC Bank pentru toți clienții băncii. SMS-ul la care nu trebuie să răspundă niciodată

CEC Bank trage un semnal de alarmă. Banca îi sfătuiești pe clienții săi să nu răspundă mesajelor pe care le primesc în perioada următoare.

May 13, 2025 - 11:30
 0  0
Avertismentul CEC Bank pentru toți clienții băncii. SMS-ul la care nu trebuie să răspundă niciodată

CEC Bank, avertisment pentru toți clienții săi. Mesajul la care românii nu trebuie să răspundă sub nicio formă. Noua formă de înșelătorie pusă la cale de hackeri.

CEC Bank, ținta unei campanii de phishing

În ultima vreme, din ce în ce mai mulți români primesc mesaje sau apeluri dubioase prin care li se solicită anumite date personale. Acum, în vizorul atacatorilor cibernetici au intrat clienții CEC Bank.

CEC Bank a tras un semnal de alarmă pentru toți românii care fac parte din portofoliul de clienți. Instituția financiară a avertizat că, în această perioadă, circulă o serie de SMS-uri false, trimise în numele CEC Bank.

Aceste mesaje pe care mulți dintre clienții CEC Bank le-au primit deja sunt, de fapt, o metodă nouă pusă la cale de hackeri. Banca a fost ținta unei campanii de phishing, astfel că românii primesc mesaje care conțin link-uri dubioase.

CEC Bank și-a avertizat clienții să nu dea curs unor astfel de SMS-uri și nici să nu acceseze aceste link-uri. Cei care ignoră recomandările, s-ar putea trezi că le-au furate datele personale sau alte date importante stocate pe telefon.

Mesajul care îi poate lăsa pe clienții CEC Bank fără bani

Potrivit CEC Bank, prin trimiterea unor astfel de SMS-uri, atacatorii au un singur scop. Și anume, acela de a obține numărul cardului, codul PIN sau alte date legate de securitatea conturilor.

La prima vedere, mesajele chiar par a fi trimise din partea băncii, iar link-ul pare a fi o redirecționare către site-ul oficial CEC Bank. În realitate, acel link duce către un site controlat de hackeri, care fură instant datele importante.

Prin SMS-ul pe care îl primesc românii, hackerii le trimit un link care, la un moment dat, cere ”reînnoirea” aplicației bancare sau chiar introducerea credențialelor pentru a avea acces la serviciile de banking online. Pentru a se asigura că toți clienții sunt în siguranță, CEC Bank a transmis că nu solicita niciodată date importante prin SMS sau prin e-mail, iar cine primește astfel de mesaje ar face bine să le șteargă și să le ignore.

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow