Banca Transilvania, veste bună pentru toți clienții. Oferă 3 beneficii pe care milioane de români le-au așteptat vreme îndelungată

Banca Transilvania a transmis o veste excelentă pentru toți clienții săi. Instituția le pune la dispoziție trei beneficii mult așteptate.

Jan 12, 2025 - 01:30
 0  2
Banca Transilvania, veste bună pentru toți clienții. Oferă 3 beneficii pe care milioane de români le-au așteptat vreme îndelungată

Banca Transilvania a anunțat lansarea unor noi servicii inovative destinate clienților din România. Clienții le-au așteptat pentru mult timp, iar acum vor putea profita de acestea.

Banca Transilvania, beneficii mult așteptate pentru clienții din România

La momentul actual, Banca Transilvania este cea mai mare instituție financiară comercială din România, având un portofoliu de peste 4 milioane de clienți. Iar de curând a anunțat trei servicii inovative disponibile pentru toți clienții din țara noastră.

Prima veste bună este că milioane de români vor putea să încheie mult mai ușor polița de asigurare obligatorie pentru autoturisme. Banca Transilvania a adăugat în BT Pay opțiunea de a încheia rapid și direct o poliță RCA, oferind utilizatorilor o gamă variată de asigurători.

Aplicația trimite notificări utilizatorilor atunci când polița RCA se apropie de expirare și oferă posibilitatea adăugării mai multor autovehicule, centralizând administrarea asigurărilor într-un singur loc, pentru un plus de comoditate și eficiență.

Pe de altă parte, instituția a anunțat că pune la dispoziție acces exclusiv la lounge-urile de business din Cluj și București pentru clienții care au efectuat plăți de minimum 300 de lei cu cel puțin trei luni înainte de călătorie.

Un nou asistent virtual, la dispoziția clienților

O altă surpriză pentru milioanele de clienți din România este lansarea asistentului virtual, Chat BT. Această inovație, dezvoltată împreună cu DRUID, marchează prima acțiune a unei bănci din România de a integra inteligența artificială în interacțiunea cu clienții și în îmbunătățirea serviciilor și operațiunilor sale.

Utilizatorii BT Pay pot accesa informații despre caracteristicile aplicației, ofertele și serviciile Băncii Transilvania, direct din aplicație, cu ajutorul asistentului virtual susținut de tehnologii de învățare automată.

De asemenea, clienții pot alege să continue discuția cu un reprezentant uman din echipa băncii, garantându-se astfel, de fiecare dată, o experiență personalizată și de calitate.

Prin lansarea acestor funcționalități inovative, Banca Transilvania dorește să aducă clienților din România noi servicii bancare, unele dintre ele fiind în premieră în țară, notează idevice.ro. 

Care este reacția ta?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow