evomag: AI-ul a propulsat căutările de cadouri de Crăciun
Anul acesta, clienţii folosesc tot mai mult instrumente de inteligenţă artificială pentru a căuta cadourile de Crăciun, înainte de a ajunge pe platformele de eCommerce, potrivit datelor analizate de evomag. Traficul generat prin interacţiunile utilizatorilor cu instrumente de inteligenţă artificială generativă (Gen AI) este, în prezent, segmentul cu cea mai rapidă creştere din totalul canalelor de acces către platformă, ajungând la aproximativ 2% din traficul total.
Anul acesta, clienţii folosesc tot mai mult instrumente de inteligenţă artificială pentru a căuta cadourile de Crăciun, înainte de a ajunge pe platformele de eCommerce, potrivit datelor analizate de evomag. Traficul generat prin interacţiunile utilizatorilor cu instrumente de inteligenţă artificială generativă (Gen AI) este, în prezent, segmentul cu cea mai rapidă creştere din totalul canalelor de acces către platformă, ajungând la aproximativ 2% din traficul total.