FRF a semnat: contract până în 2031! Anunțul președintelui Răzvan Burleanu: „Se preconizează o perioadă intensă”
Federația Română de Fotbal și brandul 5 to go au ajuns la un acord pentru prelungirea angajamentului până în vara anului 2031.
:format(jpeg):quality(80)/wp-content/uploads/2025/03/frf-a-anuntat-prelungirea-unui-parteneriat-important-pentru-nationala-de-fotbal-a-romaniei-1.jpg?#)
Federația Română de Fotbal a dat o lovitură importantă înaintea startului campaniei de calificare pentru Campionatul Mondial din 2026 și a ajuns la un acord cu brandul românesc 5 to go pentru prelungirea angajamentului, noul contract fiind valabil până în 2031.
FRF a prelungit contractul cu 5 to go
Federația Română de Fotbal rămâne loială partenerilor cu care a plecat la drum pentru construirea unui nou brand pentru fotbalului românesc. Tocmai din acest motiv, parteneriatul cu brandul 5 to go a fost prelungit până în 2031.
Acordul a fost anunțat oficial miercuri, 5 martie, într-un comunicat care a fost publicat pe site-ul oficial al Federației Române de Fotbal. Răzvan Burleanu a vorbit și el despre acest pas important făcut de FRF.
Totodată, produsul Lemonvita by 5 to go devine astfel limonada oficială a echipei naționale de fotbal a României. 5 to go este partener oficial al Federației Române de Fotbal și al Cupei României încă din anul 2022.
„Pentru Echipa Națională de Fotbal a României se preconizează o perioadă intensă, în care este extrem de motivant să avem aproape parteneri de încredere, susținători ai sportului românesc, care ne impulsionează și contribuie la reușitele noastre.
Consolidarea colaborării cu 5 to go confirmă angajamentul nostru comun pentru performanță și ne bucurăm că produsele lor se integrează perfect cu obiectivele ambițioase pe care le avem”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.
Produsele pe bază de cafea, dar și toate sortimentele de limonadă vor face în continuare parte din baza echipei naționale de fotbal a României, pentru încă șase ani de acum încolo.
Comunicatul FRF
„Brandul românesc 5 to go își consolidează angajamentul față de fotbalul românesc și anunță prelungirea cu șase ani a parteneriatului oficial cu Federația Română de Fotbal, până în 2031. Astfel, 5 to go își reiterează afinitatea față de performanță și sprijinul constant în dezvoltarea de noi oportunități dedicate sportivilor români.
Semnarea acestui parteneriat de marcă este completată de asocierea unui produs 5 to go din sectorul de retail, parte din portofoliul de opțiuni echilibrate, dedicate celor cu un stil de viață sănătos – Lemonvita by 5 to go, care devine astfel limonada oficială a Echipei Naționale de Fotbal a României.”, se arată în comunicatul oficial.
Care este reacția ta?






