Românii devin tot mai chibzuiţi la cumpărături, în contextul unei inflaţii de aproape 10%
Deşi inflaţia generală s-a menţinut la aproape 10% în lunile august şi septembrie, preţul mediu plătit de români pentru bunurile de larg consum a crescut cu doar 3,5% în trimestrul al treilea, potrivit unui raport NIQ Consumer Outlook transmis redacţiei. Consumatorii se adaptează cumpărând mai mult din magazine cu preţuri reduse, alegând produse mai ieftine sau la promoţie şi renunţând la unele produse de răsfăţ.
Deşi inflaţia generală s-a menţinut la aproape 10% în lunile august şi septembrie, preţul mediu plătit de români pentru bunurile de larg consum a crescut cu doar 3,5% în trimestrul al treilea, potrivit unui raport NIQ Consumer Outlook transmis redacţiei. Consumatorii se adaptează cumpărând mai mult din magazine cu preţuri reduse, alegând produse mai ieftine sau la promoţie şi renunţând la unele produse de răsfăţ.