Românii se bazează tot mai mult pe Inteligența Artificială: 6 din 10 utilizatori o folosesc în luarea deciziilor de cumpărare
Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research evidențiază impactul tot mai mare al Inteligenței Artificiale în viața cotidiană a românilor și analizează tendințele în utilizarea acestei tehnologii. 66% dintre utilizatori comunică cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode. 8 din 10 utilizatori caută informații despre branduri sau produse cu ajutorul AI. […] Articolul Românii se bazează tot mai mult pe Inteligența Artificială: 6 din 10 utilizatori o folosesc în luarea deciziilor de cumpărare a fost publicat prima dată în Curierul National.


Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research evidențiază impactul tot mai mare al Inteligenței Artificiale în viața cotidiană a românilor și analizează tendințele în utilizarea acestei tehnologii. 66% dintre utilizatori comunică cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode. 8 din 10 utilizatori caută informații despre branduri sau produse cu ajutorul AI. […]
Articolul Românii se bazează tot mai mult pe Inteligența Artificială: 6 din 10 utilizatori o folosesc în luarea deciziilor de cumpărare a fost publicat prima dată în Curierul National.
Care este reacția ta?






